زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۲۱

سلام

حال و احوال؟

خوبید؟ سلامتید ؟

خوب خدارا شششششششششششششکککککککککککرررر

اول از همه روز زن رو به تمام زنهای دنیا تبریک می گم علی الخصوص مادر گرامی خودم از همینجا ازش تشکر می کنم و دستشو می بوسم

خوب بریم سر صحبت های خودمون

اینایی که الان می نویسم برا قبل شماله.... ایشالا اگه فرصت شد خاطرات اونجا رو هم می ذارم

نمی دونم تا کی و کجا نوشتم اما از پنجشنبه شروع می کنم

5شنبه هم عینو روزهای دیگه صبح رفتم سرکار... بعد از ظهر هم اومدم... اما از شبش بگم... شب مرتضی اومد خونمون.. زنگیدم سعیدم اومد.. بعد مرتضی گفت باید بریم خونمون من یه کاری کردم باید اونو درس کنم تا هیچ اثری ازش نمونه هرچی بهش گفتم چیه؟.... هیچی نگفت(گرچه اخر فهمیدم)...خونشونم کسی نبود رفته بودن خونه مادر زن عموم... شب ساعت ده منو مرتضی و سعید به بهونه پارک رفتیم خونشون... تو راه کلی دیونه بازی دراوردیم بعد مرتضی رفت بالا و سریع هم اومد گفت بریم... بعد یه چیز خوردیمو اومدیم... همه اینها تو عرض یه ساعت و ربع انجامید... بعد اومدیم تو راه داشتیم ماشین می گرفتیم که بیاییم بعد یهو یه موتوریه نیگه داشت حدود 50 متر اونور تر... بعد یه ماشینه اومدو سوار شدیم و رفتیم یهو دیدم موتوریه داره دست تکون می ده ... نگو این فکر کرده ما بهش فحش دادیمبعد از چند دیقه فحش ردو بدل کردن گازشو گرفت و رفت( ما تو ماشین اون تو موتورش) ما رتیم جلوتر دیدم رفته پیش پلیس ... نمی دونم می خاست چی بگه اما دوست داشتم همونجا پیاده شم باهاش یه دعوای اساسی کنم... اما نشد دیگه........

بعد اومدیم خونه عمومم اونجا بود(محمد جون)ما رفتیم بالا پشت بوم .. زن عموم هم نبود رفته بود ساوه خونه باباشینا... بعد ما تا ساعت دو نصف شب بیدار بودیم داشتیم ورق بازی می کردیم... هر دو دتش هم ما باختیم... منو سعید... عمو و مرتضی...(2تا7تا باختیم)بعد آخرش دیگه هر کی یه طرفی ولو شده بود.. بعد من رفتم یه هندونه اوردمو پاره کردیمو خوردیم همرو... اون شبم تموم شد.

فرداش پاشدیم رفتیم خونه عمم پیش حمید... بعد یه دست فوتبال چهارجانبه زدیم .و من دوم شدم حمید اول... سعید اخر... مرتضی هم سوم.

بعد ساعت سه بود مامانم زنگیده میگه بیا خونه کارت دارم... من میگم بابا نمیشه ما میخایم بریم سینما ... میگه نه پاشو بیا کارت دارم...

اومدم میگه برا چی رفتی خونه عمت ... نمی دونم چه هیزم تری عمه ما به این ننه ما رئخته که این داره اینجوری میکنه ... گرچه منهم زیاد از عمم خوشم نمی یاد .. اما خوب ادم حرصش میگیره دیگه یه جورایی...

بابامم طرفدار من بود خوب هرچی نباشه خاهرشه...

بعد از چند لحظه میگه پاشو بریم سینما... کارد میزدی خونم در نمی یومدااااااااااااا... اولش میخاستم نرم ... بعد گفتم بذار برم بابا... فیلمشم سوغات فرنگ بود .. فیلم خوبی  بود بد نبود... جمعه هم تموم شد... شنبه اومدو رفت با هیچ اتفاق خاصی همینطور یکشنبه... ااااااااااااممممممممممااااااااااا دددوووووووشششنننببهههههههه...

ما قراره چهار شنبه بریم شمال... بابام گفت من دوشنبه میرم ماشنو بدم سرویس کنم تو هم نیا... بعد سه شنبه با هم بریم... منم پیش خودم فکریدم دیدم اصلا حال نمیده سه شنبه ... سر خود دونشبه پاشم اومدم... بعد بابام قاطی زنگیده میگه  مگه نگفتم امروز رو ... منم راضیش کردم و بعد سهشنبشو نرفتم در واقع سهشنبه کار مالیده شد....

اما دوشنبه من بودمو خودم هیچکی نبود... اما حال داد... صدای اهنگ و زیاد کردم..

ما با عموم و  رفیق بابام قراره ریم شمال ... یعنی عشقو.. حال و.... صفاو.... ........ .. .. ..

کلی اهنگ جور کردم برا راه...رمRAM عمومو گرفتمیه ق رم کم نیارم...

با مرتضی اینا مسافرت ررفتن یه حال دیگه ای داره انصافا

(اما چقده بده ادم خونه بمونه به قول یه بنده خدا ادم کککککککپپپپپپپپپپپپکککککککککک میزنه... اونم چی کامپیوترت نباشه)الان یه هفتس کامپیوترم رفته تعمیر..به خاطر همین اپ نمی کردم...در واقع من اینارو برا سه شنبه اماده کرده بودم که بنویسم اما خوب بابام دستگارو نیاورده بود... منم گذاشتم بعد از مسافرت... الان از شمال برگشتیم ... این که اونجا چه جوری بودو چیا ششد بمونه برا بعد ... چون خیلی مفصله..

من دارم از سر درد می میرم

یه چند خطی شاعر بازی می خام کنم(اهنگ دنین هستdenin)

از عشق تو آواره هر کوی و خیابون

                                              مجنون شدم و زدم به هر دشت و بیابون

تنها با تو و سازم و این دوچشم گریون             خدا جون

میبینم که همه ناز میکنن با عاشقاشون

                                               مثل گربه می چرخند و می پیچند به پاهاشون

یا که اشک  میریزن زار میزنن تو بغلاشون

 

تا بعد بای

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرورز چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 18:37

سلام
من دربدر دارم دنبال این آهنگ می گردم و تا حالا پیدا نکردم. میشه لطف کنی و یا برام لینک دانلودش رو ایمیل کنی و یا بگی از کجا میتونم پیدا کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد