زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۳۶

سلام

خوبین

اولا باخت پرسپولیس تسلیت.... این از این... دوما تبریک به خاطر قهرمانی در جام حذفی... منو مرتضی قراره فردا بریم ورزشگاه برا برد پرسپولیس ... ایشالا پر گل ببره ...ایشالاااااااااااااا

چند روزه مرتضی اینجا بود نتونستم اپ کنم شرمنده الانم اینجاستا اما نه خونه ما خونه بابابزرگم

فعلا تا بعد بیام مفصلا بنویسم

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 22 شهریور 1385 ساعت 01:09 http://www.maskhareha.blogfa.com

آقا سلام
خیلی ممنون که سر زدی
خیلی دوست داشتم که لینکت کنم
ولی مشکلاتی هست
یکی این که وب شما جزو وب های خصوصیه
و مطلب های به خصوصی هم نداره
دومی هم اینکه آمار وب شما خیلی پایین
بعد هم من پیوند هام یه مقدار زیاد داره می شه
باید جلوگیری کنم
ولی در هر صورت
ما خره تیم
امروز آپیدم
یه سری بزن
بای

علی چهارشنبه 22 شهریور 1385 ساعت 06:55 http://antigirl2.blogfa.com

داداش به همین خیال باش
انگار هوس کردی که دوباره سپاهانون ۳ تا بزنه بهتون
مرسی از لینکت منم لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد