زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۶۱

سلام

عید غدیر بود ... باباومامانم رفته بودن یه جا عروسی ... منو خواهرمخونه بودیم ... من بی حال رو مبل دراز کشیده بودم که تلفن زنگ زد... با بی میلی برداشتم گفتم:

بله؟

-سلام . ببخشید اقا مهدی؟

بله بفرمایید

-خودتی .نشناختی

نه

-منم حمییییییید

یخورده مکث کردم گفتم نه

- گفت پارسال اول دبیرستان مدرسه مطهری

باز گفتم نه

-گفت بابا چقدر خنگی حمید فلانی(فامیلیشو گفت)

یهو پریدم از جام گفتم تویی گوسفند . چه عجب یاد ما بدبختا کردی

- گفت هنوزم اینو اون موقعها فوش زیاد میدی نه (کلا بد دهنم الکی فوش میدم)

گفتم شانس اوردی اینجا خواهرم نشسته وگرنه بهت میگفتم

-گفت ای بابا سی.تیر

بعد از یخورده احالو احوال قطع کرد تا امروز که زنگ خونمون خورد

تا رفتم پیایین درو که باز کردم دیدم خودشه بعد از روبوسی و حال احوال رفیقش اوومد که مثه اینکه خیلی عجله داشت ...خداجافظی کردنو رفتن

اما من یاد اون موقعها افتادم ... بیشتر روز ها با هم جروبحث داشتیم .. اون یه جورایی بسیجی میزد ریشو سیبیل داشت بعد از یه مدت که با من گشت اونقد بهش گیر دادم که اخر اونارو زد که بعدا بهم گف یه کتک مفصل از داداشم خوردم... یا اولای سال زمزمش همش یا علی و یا حسین بود بعد یه مدت همش اهنگای اونورو میخوند یا یگانه میخوند و عشقشم چاوشی بود... دیگه یه جورایی با هم اخ شده بودیم ... بعضی روزا که حال نداشت یکاری میکردم که بزور میخندید چون میدونست اگه نخنده بدچور حالشو میگرفتم... یه بار برا اینکه نخندید با بچه ها دستو پاشو گرفتیم انداختیم تو یه چاله و کلی گلی شد(چون زمستون بود و چاله هم گلی یود)

چند بارم بدچور باهاش دعوام شد ... یا بعضی روزا منو اون و یه پسره دیگه که اونم بچه باحالی بود اسمش رضا بود مدرسرو میپیچوندیم میرفتیم گردش ... واییییی چقد دلم گرفت ..روز اخرم بعد امتحان رفتیم با بچه ها عکس انداختیم یادم که میاد دوس دارم برگردم به عقب .... به قول شاعر و ناگهان چه زود دیر میشوددددد

زیاد حالم خوب نیست پس فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

تنهاترین تنهایان سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 03:36 http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

ساحل پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 23:03 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
راستش من ترسیدم اینا رو خوندم. حالا میخوای با ما چیکار کنی؟
اگه به دلت راه نیایم. ها؟!!!!!
به منم یه سری بزن.
پیر شی جوون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد