زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

با سلام خدمت شما
داری کلاسو....جون من داری یا نه
حالا بگذریم..اقا امروز چه امتحانی .. اونم چی مبانی برق...بعد از مدتها عالی دادم...اصلن  فکرشم نمیکردم اینجوری بدم...بعد از اون با فرشاد از مدرسه اودیم بیرون ..منتظر اقا مسعود اما اون مارو دو ساعت معطل کرد ... دفترشم دست من بود ... خلاصه گفتم به من چه تکی اومدم خونه...بعد مسع.د بهم زنگ زده بعد از کلی درو وری گفتن میگه بعد از ظهر حدود ساعت چهارونیم اماده باش میم دنبالت بریم فوتبال (اخه مسعود تو یکی از باشگاههای فوتبال بازی میکنه)...منم بعد از کلی حرف و دعوا راضی شدم ...اخه فکرشو کن منی که نفس اصلا ندارم برم تو زمین خاکی تو این گرما بدوام و تمرین کنمو اخرش هم یه فوتیال الکی...اما امروزو رفتم..
اقا تریپ ما یه تی شرت ورزشی با شورت و ساق و استوک ...تا حالا خودمو اینجوری ندیده بودم
مربی گفت توی 10دیقه دور زمین بدویید ... حالا اندازه زمینکه دیگه نگو ...فک کنم خود زمینش اندازه ورزشگاه ازادی بود..منم که ماشالا ته نفس خلاصه دور اولو زدیم افتادیم گوشه زمین....نخند ید دیگه بابا اههههههه
بعدشم که تا ساعت 7.5طول کشید ....دیگه من خسته و کوفته....اما ته دلم از یه چیزی راضی بودم ....
بعد از مدتها یه احساس خاص و بزرگ بهم دست داد ....نمیدونم شاید فک میکنم یه جهت تازه ای به زندگیم داده ... اصلا این حال توصیف نشدنیههههههههه
بعد از اون هم رفتم یه دوش گرفتم که اونم خیلی حال داد... شد مثه حدود دو یا سه سال پیش ...قبلنا خیلی خوش بودم همیشه خنده ... اما تازگیا اصلا حالم خوب نبود...اما امروز بعد از اون ماجرا و بعد از دوش گرفتنم این احساس بهم دست داد که انگار تو بچگیام سیر میکنم ... خیلی احساس خوبی بود یعنی تکرار میشه....یعنی امیدوارم تکرار شه
اما من که دیگه نمیرم ..چون میخام برم بدنسازی و این هیکل قناص یوری رو رو فرمش بیارم...
خیلی خوشحالم
فردا هم که تعطیل...راحتتتتتتتتتتتتتت..امتحان بعدیم شنبستوووووووووووووووووووووووووووووووووو
راستی هفته بعد هم یعنی 24خرداد تولدم
فعلا
نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 15:42 http://tansaz.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا ومفیدی دارید از این بابت بهتون تبریک می گم امیدوارم موفق وپیروز باشید
من هم یک وبلاگ تقریبا خوبی رو در ست کرده ام خوشحال خواهم شد که به وبلاگ بنده نیز سری بزنید و نظرتون رو در بارش به من بگید اگر هم خواستید تبادل لینک داشته باشیم اعلام فرمایید تا این کار صورت گیرد منتظر حضور شما در وبلاگم هستم
موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد