زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

سلام

دیروز رفتم کارناممو گرفتم....بازم قبول نشدم ....اهههههههه..چه شانسیه من دارم خدا

دلم  خیلی گرفته نپرس از دوری کی نپرس از چی گرفته؟؟؟؟

تشنمه خدا ... می خام اب بخورم

حالم تعریفی نداره

پس تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 11:06 http://15khordadi.blogsky.com

سلام داداش مهدی
بابا چت شده؟ آخه ساعت ۱۰:۵۳ تشانه ات میشه خیلی غیرعادیه هاااااااااا
بازم اولین نفرم که برات نظر می ذارم
بابا یه کم درس بخون خب قبول میشی
به خدا درس خوندن و یاد گرفتن خیلی آسون تر از این حرفاست
کمک خواستی بگو
یا علی

سلام حاج فرهاد گلم
نمی دونم چرا تشنمه
من نوکرتم
نمی تونم درس بخونم یعنی حسش نمیاد
ممنون

فرهاد سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 13:56 http://15khordadi.blogsky.com

حسش چیزیه که تا خودت نخوای نمیاد
منم سال اول دانشگاه اصلا حس درس نداشتم مخصوصا بعد از اون همه تست و مزخرف بازی
سعی کن
موفق میشی
کاش مشکل من هم مثل مشکل تو بود
یا علی

آرش پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 01:19 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
میشه بگی چند سالته؟؟؟

سلام ارش جون
۱۷سالمه گلم


.~~~~~~~~~~$$$$$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$"~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$


اگر من خسته ام
مبند بار سفر
ببین که عاشقم
مرا با خود ببر
هنوزم منتظر
به راهت مانده ام
حدیث عاشقی در
نگاهت خوانداه ام
سلام عزیزم!!!

به روزم خوشحال میشم ببینمت.
با آرزوی بهترینـــــها: بهــــــــــــار

سلام عزیزم
حتما میام

someone شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 11:16 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

یکم بیشتر تلاش کن ..

می دونم که می تونی


به روز هستم

حتما
خواستن توانستن است امااااااااااا

میام عزیزمم

حضرت عشق یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 10:43 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

دیروز منتظرم فردا را ،شاید آخر ابر احساس تو باران ریزد! شاید آخر بوسه من به لب عکس ترت جان گیرد! شاید این بغض فروخورده من،بر سر شانه تو سر ریزد! بشکند شیشه تنهایی من،این همه واژه آه از دلم بگریزد! نه به خوابم که به بیداری خویش،سینه ام سینه ی گرم تو را بفشارد! ولی افسوس و صد افسوس که باز امروزم،با امیدی که کمرنگ تر از دیروز است، به امید صبح فردا میمیرد
------
سلام خوبی ؟
ممنون از اینکه بهم سر زدی
خیلی لطف کردی...
به امید دیدار!
فعلنااا....
---------- یا حق !‌----------

سلام حضرت عشق
خواهش عزیزم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد