زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

سلام عزیزان

خوبید

چه خبر

شرمنده نبودم.....اصلن وقت خالی گیر نمیارم...میارما اما خیلی کمه و ازش استفاده درست نمی کنم..نمی دونم چرا اینجوری شدم شاید به خاطر نداشتن برنامه درسته

تو هفته ای که گذشت خیلی خوب بود در کل ..... سر درد هامم فعلا چشم شیطون کور بهتره ... یعنی کمتر شده .... البت فهمیدم منشا سر دردهام از کجا بود اما فعلا که بهترم

برم که زیاد کار دارم

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 17:15 http://15khordadi.blogsky.com

سلام عزیز
می دونم که حالت بهتره
از این بابت خوشحالم
من هم هنوز وضعم همونطوره و تغییر کرده اما دوباره همون آش و همون کاسه. فعلا هم کاری نتونستم بکنم. خواستم بهت اس ام اس بدم گفتم سرت شلوغه. مراقب خودت باش خیلی زیاد. درساتم خوب بخون. اگه کمک خواستی به خودم بگو مخصوصا تو درسا. به امید موفقیتت عزیز جان. منتظرتم.

سلام حاج داداش
ممنون عزیزم
بهت باز ایمیل می دم عزیزم
ممنون
خیلی اقایی

پرستو یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 18:10 http://avayidarbarann.blogsky.com

سلا.حتما ..اینکاروکردم..خداروشکر..موفق باشید

سلام عزیز
ممنون
چرا خدارو شکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرهاد چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 16:51 http://15khordadi.blogsky.com

سلام داداش گلم
تا حالا اون دو نفر که داده بودی و آدرسشون شبیه هم بود که دیگه اصلا پیام ندادند
و فقط همین دیگه
فرد دیگه ای رو که معرفی نکردی!
من منتظرتم
اگر تونستی از خونه باهام تماس بگیر
منم سعی می کنم باهات تماس بگیرم
نه هنوز که اون دوتا جواب نمی دن به پی ام ها
فرد دیگه ای رو هم که بهم معرفی نکردی که؟؟؟!!!
من منتظرتم
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد