زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

یه خورده بهترم ...البت بعد از اینکه دیشب ساعت هفت و نیم از سر کار اومدم خونه و سر یه چیز که خودش میدونه چی بود بحث داشتیم ... بعد که بحثمون خوابید و پیروزش من بودم ...البت خدا شاهده که اون پیروزی نفعش فقط و فقط به خاطر اون بود و بس........خلاصه الان یکم بهترم... 

 

چقد من این فصل و دوست دارم ..دیروز با بارونی که اومد منم شست ...خیلی حال کردم..امروز صبم دانشگا رفتنی یه خورده قدم زدم...چه هوایی بود  

 

خدایا کمکش کن و مواظبش باش 

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
اینک فلسفه یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 13:52 http://isphilosophy.ir

سایت Isphilosophy در طول مدت فعالیت خود کوشیده است تا در حوزه‌ی فلسفه و موضوعات مرتبط به تولید محتوایی مناسب و پر بار و نیز ایجاد فضایی جهت تبادل آراء و اندیشه‌ها مبادرت ورزد. به همین دلیل و پس از تشکیل شورای تحریریه و بر اساس تصمیمی گروهی نام «اینک فلسفه» برای آغاز دوره‌ی جدید و رویکرد تخصصی‌تر فعالیت سایت انتخاب گردید.
هم‌چنین تالار گفت‌وگوی «اینک فلسفه» نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این تالار که لینک آن در سایت وجود دارد در آن عضو شده و به تبادل آراء و اندیشه‌های خود با سایر دوستان بپردازید. هم‌اکنون این تالار یک گروه (گروه دانشجویان و دانش‌آموختگان فلسفه ایران) و 5 انجمن (آگورا، آکادمی فلسفه، فیلسوف خود باشید، فلسفه به زبان آدمیزاد و کافه فلسفه) دارد که شما نیز می‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشید.

شیرین جمعه 17 آبان 1387 ساعت 15:04 http://lionqueen.blogsky.com

نیستی . کجایی ؟

امیدوارم خوب و خوش باشی

شیرین شنبه 25 آبان 1387 ساعت 14:20

بارون بد جوری شسته و پاکت کرده انگار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد