زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

سلام 

دانشگاه غیر انتفاعی قزوین قبول شدم دنشگاه  ازاد شمال و هم بی خیال شدم.رفتم قزوین ثبت نام کردم بعدش ک اومدم دیدم اسلامشهر ازاد هم قبول شدم.....دیگه دارم می رم قزوین....صبح ها ساعت ۴ و نیم بیدار میشم میرم..سرویس داره ... دوروز در هفتس...خوبه 

با تو هم خوبم.... البت جدیدا و فعلا 

کافی نتم باید برم....سیگار میخاد دلم 

بای

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیس پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 11:57 http://virgemgirl.blogfa.com

سلام _____$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظر حضور گرمتون هستم
بعد از مدتها یرگشتم نظر یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد