زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

سلام عزیزان

خوبید

چه خبر

شرمنده نبودم.....اصلن وقت خالی گیر نمیارم...میارما اما خیلی کمه و ازش استفاده درست نمی کنم..نمی دونم چرا اینجوری شدم شاید به خاطر نداشتن برنامه درسته

تو هفته ای که گذشت خیلی خوب بود در کل ..... سر درد هامم فعلا چشم شیطون کور بهتره ... یعنی کمتر شده .... البت فهمیدم منشا سر دردهام از کجا بود اما فعلا که بهترم

برم که زیاد کار دارم

فعلا

سلام

عیدتون مبارک عزیزان

خدا اصلن حالم خوب نیست.......

سر در گمم........

هیچیم معلوم نیست.........

اعصابم بهم ریخته.......

حس وحال هیچیو ندارم......

زندگی برام پوچه پوچه پوچه.......

واقعا هدف ما از زندگی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

خوبید

تسلیت میگم شهادت حضرت علی ع را به تمامی مسلمانان تسلیت میگم

تورو خدا تو این شبای عزیز مارو هم از یاد نبرید اون گوشه دلتون یه خورده مارو دعا کنید.............

من که دعوتم جایی هر شب می رم اونجا ........

چقدر دوست دارم زود شب شه...نمی دونم چرا....

با اینکه مدرسه ها باز شده اما هنوز سر درگمم...از پرت و پلا نوشتنم معلومه

فعلا

سلام

خوبید

اقا امروز اول مهره و همه رفتن مدرسه احتمالا....به جز من ... اولین روز مدرسه پیچیده شد...خدا به خیر بگذرونه.....کتابامم هنوز نگرفتم........

سر درد داشتم رفتم یه دوش گرفتم....الان یکم بهترم....

از حموم که اومدم بیرون یه راس رفتم سر یخچالو اب خوردم...اصلن حواسم نبود روزه بودم....ییهو فهمیدم و همشو ریختم بیرون...اما خوب شد حداقل رفع تشنگی شد...کاش بازم یادم بره یه غذایی هم بخوریم دیگههههههههههههه

تو رو خدا برام دعا کنید تو این روزای پر برکت

فعلا