زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۳

سلام چطورید؟

شرمنده دیروز نتونستم اپ کنم... بیکارم بودم ها اما... میدونید چی شد... رفتم اینترنت یه برنامه دانلود کردم... از اینایی که عکس و تبدیل میکنه به نوشته... اولش که باید از وین رارwinrar می اوردمش... اونو نصبش کردمو بعد همین برنامه رو اجراش کردم... نصب شد بعد اوردمش دیدم یهو دستگام ترکید... پرید بالا... خورد شد(ویندوزم)... یه چیز میگم یه چیز میشنوی( میخونی)... اسم برنامه هم این بودASCII Art Generator

بعد رفتم مغازه عموم سی دی ویندوز گرفتم با برنامه هاش اومدم نصب کنم دیگه ساعت 9شد

الانم که دارم می تایپم...

دیروز امتحان عربیمو خوب دادم... من شده بودم غریق نجات همه... به همه می رسوندم... یارو معلمه قاطی کرده بود هی میگفت: چرا با هم مشورت میکنید انگار نه انگار که امتحانه... خلاصه خیلی امتحان حال داد

من برم اگه اتفاقی افتاد میام

فعلا بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد