زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۳۳

سلام دوستان عزیز

اقا دیدید این تیم ملی تیم نیست ... د آخه اگه تیم بود که کره رو می برد.... اصلن حال کردید من تا حدس زدم مساوی  اونام فهمیدنو مساوی کردن .... می خاستن دل منو شاد کنن

عموم یه کار شبکه گرفته بود البته تعمیر بود... میخاستن یه جا اسانسور بزنن این کابلهای شبکه اضافی بود عموم باید می رفت اونارو درس کنه... دیروز به من گفت تو هم میایی... منم با کله گفتم ااااررررررررهههههه...

صب ساعت شیش بیدار شدیم رفتیم دوساعت بیشتر طول نکشید اما کار مفیدمون نیمساعت بود.... بعد رفتم مغازه عموم یه اکانت ۵ساعته خریدم اما پولشو نگرفت اونو ازم گرف یه ده ساعته داد.... یه جواریی می خاست تلافی کنه که امروز کمکش کردم.... بعد بگید چرا اینو بیشتر دوست دارید....

من خیلی خسته ام خابم میاد همین الان اومدم....

فعلا تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 13 شهریور 1385 ساعت 16:29 http://www.tablighha.ir/weblogmatch/contact.htm

ولین همایش وبلاگ نویسان ورزشی ایران. اگر وبلاگ شما یک وبلاگ تخصصی ورزشی است، اگر گاهی ورزشی نویس می شوید، اگر به ورزش علاقه مندید ، اینجا ثبت نام کنید و این همایش را از دست ندهید. اگر به ورزش علاقه مندید و وبلاگی ندارید همین امروز شروع کنید. هنوز وقت هست.

آریا دوشنبه 13 شهریور 1385 ساعت 16:32 http://shabeniloofari.blogsky.com

آره
این تیم ملی خداییش تیم نیست
موافقم
اما بازم تیم ایرانه(بد بختی)
موفق باشی

آریا سه‌شنبه 14 شهریور 1385 ساعت 13:27 http://shabeniloofari.blogsky.com

سلام
خوبی
من آپ کردم یه سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد